torsdag 12 april 2018

Torsdag 12/4 VAB och sjukgymnast

Är inne på dag två av Vab, men äntligen börjar Nova blir frisk.
fast ska nog inte ropa hej än då vi har trott det förut och sedan har det kommit bakslag.

Men idag har jag ett till besök inbokat hos sjukgymnasten och jag försökte boka av det igår men fattade inte hur man gjorde så jag gav upp, haha

så jag slog en signal till pappa som får vara barnvakt typ en timma medan jag är iväg på stötvågsbehandling.

igår låg Nova hela dagen så jag passade på att städa av lite här och där och måla naglarna.




Ihelgen hoppas jag att vi får skivan till köksön på plats då en kompis till Fredde skulle komma förbi. Skivan är så tung att jag inte ens kan få den att lätta från golvet.

Imorgon har jag ledig Fredag så vi får se vad vi hittar på då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar