onsdag 9 maj 2018

9/5 långa dagar

Har varit långa och utmattande dagar på jobbet nu så kvällstid har gått till att gå och lägga sig i tid.

Men imorgon är det Kristi flygare så då där det ledigt,fredag är jag också ledig (schemalagd ledig) lördag blir det jobb sedan ledig söndag och föräldraledigt måndag och tisdag. Ska bli riktigt skönt.

Har en tårtbeställning tills på lördag så idag efter jobbet vart det en sväng på Ica.
Imorgon kväll ska tårtbottnarna göras.
Ja och fredag ska vi gratta makens pappa och sen ska jag göra klart tårtan och leverera den.

Har dock prestationsångest..är ju en sak att göra tårta åt familjen värre att göra den åt andra..undra hur många utbrott jag kommer att få innan den är klar...och just precis nu kom jag på att jag glömde köpa mera spritspåsar på Ica.. får bli en sväng på affären imorgon igen..*suck*..nu går jag och lägger mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar