tisdag 29 maj 2018

Tisdag 29/5 födelsedag och morsdag

Har varit mycket nu under en period, varav jag inte bloggat så mycket.
Förra veckan var jag i Linköping på utbildning.
Fredagen var det shopping för hela slanten.
Lördag hade vi gäster hela dagen då Fredde fyllde år på fredagen.

Vi bjöd på smörgåstårta,fika och tårta.



Jag valde att ha svart och guldtema för Fredde.
Så svart/guld ballonger, guld servetter med svarta servettringar och självklart en en tårta i samma tema. Vart riktigt nöjd med denna tårta =)
I present fick han presentkort hos tatueraren, en whiskey och två aspen dunkar till röjsågen.

Söndagen var det ju morsdag.
Min present hade inte hunnit kommit så det tar vi ett annat inlägg.
Men jag hade köpt vin,orkidé, mammas favoritgodis och lagt dom i en en fin metallkorg och givetvis en tårta. Testade att göra en marmortårta. Vart inte precis som jag tänkt men är ändå nöjd.






Har varit en fantastisk helg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar