torsdag 17 maj 2018

17/5 föräldramöte,paket i brevlådan och jobb

Igår var jag på mitt första föräldramöte för förskoleklassen.
Var lite skoj att gå in i skolan jag själv gick som barn och det dök upp så många minnen.
Novas tid på dagis har verkligen gått fort.
Men jag ser det bara som att nu börjas ett nytt kapitel,inte bara i hennes liv utan i mitt och Freddes liv också.
Så nu ser vi fram emot starten i augusti =)

Har även dimpt ner lite paket i brevlådan med lite "skönhets" artiklar som började ta slut och lite nya produkter att prova.



Imorgon är det äntligen fredag.
Dock så hatar jag verkligen mina förmiddagsveckor då jag jobbar fredagar. Dagen känns som den aldrig tar slut och jag kommer vad jag tycker är sent och så är jag så trött så jag är lika social som en tegelsten.
En tegelsten som somnar halv åtta..

Men men så är det ibland.
Nu ska jag fixa lite matlådor, see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar