måndag 10 september 2018

10/9-18 Börjar jobba idag igen..

bläää...idag börjar jobba igen efter semestern..känns si så där faktiskt.
Känns inte riktigt som jag har haft någon riktig semester. Fick aldig den känslan.

Men ett plus är att jag får bli av med lite skräp som jag har rensat ut här hemma.

Nova har skoljogg idag och efter att ha lämnat av henne på skolan och var på väg hem kom jag på att jag glömde lämna en peng som dom skulle ha med sig och skänka till välgörenhet, så fick tvärnita bilen och gå genom den och försöka skramla ihop en slant.
Typiskt att jag bara för nån vecka sedan storstädade bilen och tömde den helt och hållet.
Men hittade efter ett tag två tior...så går det då man åker hemifrån utan att ta med plånboken.

Idag blir det att städa badrummen, vika undan tvätt och packa bilen med skräp.

Jag låg vaken igår och kollade på valvakan. Det är väldigt jämnt mellan blocken.
Får se hur det blir när dom räknat utlandsrösterna och förtidsrösterna.
Är det fortfarande jämnt får man väl se om något block viker sig och samarbetar med SD för att få styra.

Nä nu måste jag sätta igång med dagen innan jag åker på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar