fredag 7 september 2018

Fredag 7/9-18 Inför Halloween

Här hemma älskar vi Halloween..ja i alla fall jag och Nova,barnafadern får liksom hänga med i bara farten 😄

Då det är mycket som ska planeras och köpas in så jag börjar redan nu.




Det blev lite roliga servetter som ska se ut som häxhattar, en banner, lite olika sugrör och ballonger.(ballongerna glömde jag visst att knäppa kort på) Köpte det från my perfect day.

Har redan valt temat för iår, men den karamellen suger jag på en stund till.
Har hittat två olika dräkter till Fredde varav en är en klänning...vet dock inte om han skulle ta på sig den, haha!

Vad jag ska vara är bestämt men inte Nova,det får hon välja själv.

Idag efter att Nova slutat drar vi till stugan då det ska fortsättas läggas tak där.
Vi hämtar upp mamma och stannar till hos svärmor för lite mat där.
Så skönt att slippa ställa sig och laga mat det första man gör när man kommit fram.
Dock så skulle jag nog gärna stannat hemma då jag inte mår toppen precis..

men men..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar