måndag 3 september 2018

Måndag 3/9-18 blommor och adventskalender

Ny vecka igen,men jag har fortfarande semester. Och det är så skönt =)

Jag har fortsatt att måla lister idag och även städat badrum och toalett i båda husen.
Dock så är jag förkyld,så allt är väldigt trögt när jag ska göra något.

Har även öppnat ett paket som jag hämtade ut i fredags.
Jag älskar att göra egna adventskalendrar.
Jag gör en åt Nova och en till maken.
Men jag har länge velat ha snygga kalendrar som jag kan använda igen och igen.
Så efter ha googlat runt ett tag hittade jag en hemsida med massa olika alternativ och hittade en som passade mig perfekt.

Så himla fina! 
Den grå får bli till barnafadern  och den röda blir Novas.

Maken får en ölkalender i vanlig ordning. Men han älskar dom. Och simpelt för mig.
Grejen är ju att köpa ölsorter som han vanligtvis inte skulle köpa själv.

Nova blir det en blandning av små leksaker och godis.

Innan jag skulle iväg och hämta Nova på skolan så for jag iväg och veckohandlade.
Och där slant de ner två blommor till Novas rum.





Snart drar det ihop sig för matlagning.
Idag blir det lax,potatis och romsås till middag.

Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar