onsdag 25 april 2012

Mera Pingy!

Dagen startades med att betala räkningar, roligare saker finns ju men det är ju ett onödigt måste! 

Sen vart det att dra iväg till Birsta med Nova och mamma/mormor för att inhandla lite prylar till Nova.
Lill-stumpan har ju börjat äta större mål nu så nya flaskor var ett måste! 
Började på Babyproffsen då jag även var ute efter en rosa snuttefilt av märket Dinglisar men dom hade tyvärr inte en rosa så då begav vi oss till Barnens Hus istället där dom inte heller hade någon rosa så då vart jag less och köpte en brun istället och tydligen dör den helt utmärkt då Nova har haft den över ögonen så fort hon ska slumra till lite =) 
Så jag passade på att köpa nappflaskorna där också, men jag tyckte dom var lite dyr då dom är typ 20 spänn billigare på Ica men men..

Har funderat länge på att köpa ett babygym åt henne så jag slog slag i saken idag och köpte ett! Vart en med Pingy då hon har en babysitter med pingy och dom är ju könsneutrala så det passar ju även till en framtida lillebror eller lillasyster =)

Var även upp och tittade in lite på Hus och Rum som öppnar på övervåningen den 4 Maj och dom hade mycket som jag skulle vilja lägga vantarna på då den stilen passar mig =) Så det får bli en tripp dit då dom öppnar så man kan se sig omkring riktigt =)

Pingy babygym i förpackning!

Pingy babygym monterad och klar!

Nu ska det ätas...

...och spillas/kräkas/dregla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar