tisdag 17 april 2012

Min story!

Som jag lovade igår så ska jag berätta om mig och min familj!

Jag heter Henny och är 24 år och lever tillsammans med min sambo Fredrik sen snart fem år tillbaka.
Vi bor strax utanför Matfors i en stuga på samma gård som mitt barndomshem där vi trivs bra men kommer att behöva ett större hus inom kort då familjen växer!

Vi fick vårt första barn den 23 Januari nu i år och det blev en dotter som fick namnet Nova!
Och hon är verkligen det bästa vi har!
Vi har även två katter vid namn Vabis och Diesel och deras namn präglar en del av våra intressen, då min sambo är timmerchaufför och jag själv är utbildad yrkeschaufför men jobbar som grävmaskinist på den lokala soptippen där jag verkligen trivs jätte bra och har jobbat där sedan 2008!
Jag och den maskin jag kör på tippen!


Och ett av våra gemensamma fritidsintressen är crossåkning då vi båda har en varsin KTM men nu var det ju ett tag sen jag hoppade upp och tog en sväng då jag var gravid under hela sommaren i fjol och inte vågade riskera att köra omkull med en bebis i magen! Men i sommar så blir det =)
Gubbens 450

Kör på en liten 200 ja!


En annan del av mina intressen är heminredning,barnkläder, bakning och allt pyssel hemma, mina vänner och självklart familjen!

Men nu har jag inte tid att skriva så mycket mer då min dotter vaknat efter en liten tupplur och vill ha någon att jollra med! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar