måndag 23 april 2012

Nova 3 månader idag!

Vaknade upp imorse och tyckte att något kändes konstigt, klockan var halv åtta! Nova brukade sova så länge förut men på den senaste tiden har det varit klockan sex hon ville upp så tack min underbara dotter att mamma fick sovmorgon! 

Och tiden går verkligen fort nu! Dom har verkligen rätt alla som säger att tiden bara flyger iväg då man har barn, tyckte att jag nyss låg på förlossningen men en ny liten människa på mitt bröst men idag blir hon 3 månader!! Känns så himla overkligt!



Då det har regnat hela morgonen vart promenaden inställd idag med min granne vilket var tråkigt då jag såg framemot att lära känna henne men vi chansar på en promenad imorgon istället så jag håller tummarna för ett bättre väder =)
 Och lite tur var det att det vart inställt då jag tittade mig i spegeln imorse och såg att halva min överläpp var jätte svullen! Kändes som att någon tänkt förstora läpparna på mig då jag sov men glömde halva läppen! Såg inte riktigt klok ut! Och man vill ju se hyfsat normal ut då man träffar en ny person för första gången! Men efter att haft is på läppen halva morgonen har det börjat att ge med sig som tur är =) 

Så istället drog jag,Nova och mamma iväg till min brors sambo Linda och deras dotter Milly som bor i Nolby och fikade och pratade lite =) Är så roligt att Nova har en kusin som bara är ca 2 1/2 månad äldre! Dom kommer ju att få mycket ut av varandra då dom blir större =)



Här kommer även lite inköp från gårdagen shopping i Birsta!
Strumpor från Cubus.

Byxor från H&M.

Byxor och strumpor från Kapphal.

Vart även lite blommor till köket för att piffa upp det lite grann!

Nova sov sig igenom shoppingen.

Kläderna Nova fick av Magnus och Monica!
Kommer en uppdatering på resten av kläderna som inhandlades efter att dom blivit tvättade =)

Och nu hoppas jag att det blir lite bättre med Nova nu när jag har ökat på hennes mat =)

4 kommentarer:

  1. Jätte kul att ni kom förbi =) Va duktig du är på att blogga också, jätte roligt att du började med det =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket =) Du måste komma igång du också igen =) Så jag har mer att läsa =)

      Radera
  2. Men va fina kläder hon har fått. Det finns ju så mycket fint nu när det börjar närma sig sommaren. Och tiden har verkligen gått fort tyckte du nyss fått Nova första tiden verkar bara braka iväg så man får nog verkligen ta vara på den första tiden =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man kan ju handla hur mkt som helst till dom små =)
      ja tiden bara flyger iväg som du själv kommer att märka =) Så ta vara på den =)

      Radera