fredag 18 maj 2012

Mycke vart det på Birsta City =)

Idag så drog vi iväg jag,mamma/mormor och Nova iväg på en shopping tur på Birsta City! =)
Vart en del inhandlat åt Nova =)
Huvtröja på Cubus för 99 kronor, vart storlek 68 så den räcker ett tag =)
Storlek 68, blir bra till sommaren =)

Baksidan av klänningen, jättefint med rosetten bak =)

 Jätte fin klänning och solhatt på Åhléns, Klänning: 129 kronor och solhatt: 69 kronor.
Söta små skor från Lindex, 69 kronor, är dock lite småtrådar som jag måste klippa bort.




Vart ju även en tripp in till en av mina favorit affärer då det gäller barn kläder = Kappahl! Så där slog jag till på den klassiska ta tre betala för två så den vita bodyn vart gratis =) Köpte även två pyjamas i storlek 62/68 för 179 kronor men så var det även 25 % rabatt på ett helt köp där så då vart det minus 45 kronor =)

Under shoppingturen så passade Nova på att sova en stund =)


Men man blir ju hungrig av allt shoppande så det vart en depåstopp på Charm uppe och när jag och mamma går på Charm så finns det bara en sak att äta..

Åååhhh så goootttt!!!
 Är så skönt att bara få sitta ner och varva ner en stund mitt i allt shoppande och så skulle ju Nova också ha mat men det vart lite svårt att koncentrera sig på att äta då det var så mycket folk att titta på och en massa ljud men hon fick i sig hela flaskan till slut så sen chillade vi mormors knä ett tag =)


Som vanligt vart det ju inget till mig men det tar vi väl nästa gång =)

Köpte även ett par Bambino skedar då Nova snart ska börja med smakisar och dom flesta rekommenderar dom skedarna så man får väl se om dom är så bra som alla säger =)



Eftersom jag har problem med mina ben så tog det rätt hårt att springa på Birsta idag på det hårda golvet så det har jag fått betala för i kväll =/ Och det kommer inte bli bättre så snabbt som vanligt då jag ska in på Birsta igen redan imorgon men då följer Fredrik med så jag hoppas att det går snabbt då jag vet vad jag ska ha =)

Jag hoppas alla har haft en underbar Fredag speciellt ni som kanske var lediga =) Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar