torsdag 17 maj 2012

Överbellamrat Birsta!

Idag klev vi upp och gjorde oss iordning för en tripp på Birsta men då vi kom fram ändrade vi oss ganska så fort! Var ju hur mycket folk där som helst, hittade inte ens en parkering så för att behålla husefriden (då min sambo tycker att en tripp på Birsta är som en jätte stor mardröm) så skippade vi det hela men för att vi inte skulle ha åkt ut helt i onödan stack vi till Alnö istället för att hälsa på min moster Maria med familj och hon vart jätte glas att vi kom på besök så hon fick gosa med Nova =) 
Så det vart fika nybakta bullar och surra lite skit och jag fick se mina kusiner som blir så stora! Kan inte fatta att min kusin Henrik som jag alltid har kallat Lill-Henke ska ta studenten i år! Då jag själv tycker att jag inte alls har åldrats ett dugg =P

Nova skötte sig exemplariskt trots att det inte blev någon "sova lunch" idag.
Hon var glad hela tiden och skrattade åt det mesta =)

När vi kom hem igen så hade mamma köpt munkar som hon bjöd på och det var ju lite taskigt då jag försöker undvika sånt och munkar är ju bland det bästa jag vet! Så jag åt en halv ;)(man lever ju bara en gång) resten fick Fredrik =)
Mums!

Även så fick Nova lite kläder av sin mormor! Älskar kläderna från Fixoni då det är så härliga färger och fina detaljer =) Hon hade köpt dom på Pysen´s i Matfors och där praktiserade jag många gånger under högstadiet =)

Body strl:68

Mjuka fina byxor strl:68

Fina detaljer på byxbenen

Ännu en fin detalj!
 
För ett tag sedan frågade mamma om jag kunde beställa Aire Bra från tvins som dom gör reklam för på tv:n åt henne då hon var nyfiken och ville prova och hon ville passa på då man fick tre stycken extra på köpet så jag gjorde de och igår kom dom. Eftersom jag och mamma har samma storlek på tröjor då det är den storleken man ska gå efter så provade jag en också, och jag vart positivt överraskad! Kändes inte ens att man hade en på sig! Stört skön var den! Och tissarna är på plats =P Men då man tog ur dom ur kartongen tänkte jag att den här kommer jag aldrig få mig! Men dom var väldigt töjbara om man säger så! Och jag har ändå H-F i cupa i vanliga fall så vart lite chockad att något kunde se så litet ut kunde passa så bra! Klämmer inte åt någonstans! Om inte annat är dom suveräna att ha på sig då man är hemma =) Så sex st vart det i svart,vit,hudfärgad,rosa,cerise och röd.
http://www.tvins.com/products/snl-aire-bra/snl-airebra-color.php 

Väldigt röd =)

Imorgon gör jag mamma/mormor och Nova ett försök på Birsta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar