tisdag 26 juni 2012

Igår tog ja med mig lilla familjen för en snabb tripp till Birsta, skulle bara in på Babyproffsen för att köpa ett annat myggnät till barnvagnen då jag tycker att det som hör till är skräp! Men som vanligt så köper man ju lite annat också..men litet och litet vart det inte då jag kom hem med en spjälsäng! 
Fredriks mamma hade köpt en begagnad Ikea spjälsäng och undrade om vi ville ha den, men jag tyckte att det var bättre att hon hade den hos sig så slipper jag dra med mig en resesäng då Nova ska sova där men förhoppningsvis dröjer det länge tills det, vill ha min bebis hemma! =P  Och så hade dom ett paket erbjudande på Babyproffsen, spjälsäng + madrass + sängmobil = 999 kronor, så långt lagret räcker, så ni vet har dom bara två kvar nu om det är så att någon behöver en.
Och sängmobilen, något som Nova aldrig har haft!


Har även passat på och verkligen titta på mina blommor jag har inomhus nu när dom blommar så fint, har sån tur att jag äntligen har hittat blommor som är lättskötta och är så fina då dom blommar! har ju en tendens att döda alla mina blommor i vanliga fall om det inte är helt vanliga grönväxter då förstås!



 Och jag tillhör nog en av dom få som gjorde glädjeskutt då det började regna förut! Var så skönt att det verkligen vräkte ner då det har dammat så in åt helvete från vägen!! Men nu kan solen skina igen =)

2 kommentarer:

  1. det är ju exakt samma spjälsäng som Hailie har i sitt rum fast vi köpte den när det bara var kampanj med madrassen för samma pris då ingick ingen sängmobil. =) tycker den är riktigt stadig och bra

    SvaraRadera
  2. Ja jag tyckte att jag kände igen! Så det var hos dig jag hade sett den =) va bra att du ger tummen upp för den så det inte var nå skit man hade köpt =P Ska bli spännande och se då hon ska sova i den första natten, i vaggan blir det ju lite mera ombonat då det är lite mindre plats och det blir nog ovant för mig också =) Och det kommer bli ännu mindre plats i sovrummet! Skulle inte vara fel med ett jätte stort hus med stora sovrum =)

    SvaraRadera