tisdag 31 juli 2012

Skäms på mig!

Var ju meningen att jag i söndags skulle ha träffat Emelie på birsta...
så jag vart ju lite snopen då hon ringer hem och frågar om jag glömt något...
snacka om att jag fick slå mig pannan!! Hade totalt glömt bort vår inbokade date!! och som jag skämdes, fy vale tänkte på det heeela dagen, men som tur är bor ju Emelie "bara" 10 minuter ifrån Birsta för hade hon haft långt att åka vet jag inte vad jag hade gjort! 
Men vi bokade in en ny tid och den glömde jag inte bort! =) 

Så idag gick vi runt på Birsta City som vi brukar sen blir det ju självklart en fika! =) Unnade mig till och med en krämbulle idag =)

 Under tiden vi satt och fika drog ju ovädret fram och ljuset slocknade till och med för en snabb stund, önskar lite att jag hade varit hemma så jag hade fått hört åskan (då man inte kunde höra den inne på birsta) jag verkligen älskar åskoväder, tycker det är så jäkla mysigt =)



 Nova somnade som vanligt =) 

Nova fick presentkort på Birsta City i doppresent och eftersom hon har så mycket kläder tänkte jag att jag skulle använda dom till att köp lite nya leksaker istället. Var in på lekplaneten och plockade på mig TRE leksaker..presentkortet var på 500 ändå fick jag lägga ut 7 kronor!
Det är så jäkla sjukt hur dyrt det är med leksaker igentligen, men nu är det ju så, så det är bara att punga ut =P

Eftersom vädret var så ostadigt efter att vi kom hem så vart det ingen kvällspromenad för att titta på kossorna, fast nu är det nog jag som tycker att det är mest spännande då dom ska kalva när som helst =)

Imorgon blir det en tripp för mig ut till Juniskär. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar