måndag 30 juli 2012

Bloggade ju inte igår som jag lovat, men så var dagen helt upp och ner..

Nova gick och la sig halv åtta på lördag kväll...och sen ville hon då inte kliva upp på söndag, efter elva fick jag gå och väcka henne sen så var hon grinig typ hela dagen, men det förstår ja i den här värmen!! 
Vart bättre mot kvällen alla fall =)

Söndagen var det grillat hos mamma och pappa även min bror Andreas med sambo Linda och deras dotter Milly var med även så kusin Robert och "hägge"
Jag och Linda tog med oss dom små för att gå och se på grannens kor, Nova fick slappa i bärselen och Milly fick låna vår vagn, men det var så extremt mycket mygg vid hagen så vi stannade inte länge.
Sötaste Milly =)
 

Har ju tänkt på vad jag har ätit den senaste veckan och jag har faktiskt gått ner hela 3 kilo =P på en vecka, bara utav att skippa socker och kolhydrater, men på dopet unnade jag mig lite gott även igår men nu är det slut på det igen =)


Men idag Måndag vaknade jag ganska tidigt över att det var något som inte riktigt stämde..fläkten i sovrummet startade och stannade om vartannat, tills jag kom på att det var strömavbrott titt som tätt!
Så stackars Nova fick äta kall välling/ersättning imorse!!! Men det gick ju i..
Enligt rykten ska det ha varit något som hänt i Lucksta?




Har precis varit ut på en promenad med vagnen så nu sover Nova gott ute i skuggan och jag har ringt och anmält oss på visning av ett annat hus här på skogen =) Så den 6 augusti ska vi på visning igen =) Ska försöka övertala mamma att följa med då hon är bättre på att se lösningar än vad jag är då jag kan vara lite negativ av mig =P




Och just det..jag lovade ju en bild på en utav tårtorna jag bakade till dopet!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar