måndag 22 oktober 2012

Busigt barn

Tror Nova ville jäklas lite med mig för att jag skulle baka idag. Istället för att sova sina 2-3 timmar sov hon 45 minuter. Tur var väl att man nästan var klar med bakandet =)

Trots att hon sov så lite har det varit full rulle på damen hela dagen!

Hon har jagat katter, mamma har sagt ifrån...
Hon har öppnat kökslådor och tömt dom på sitt innehåll, mamma har sagt ifrån...
Hon har rivit ur alla tidningar ur tidningskorgen och rivit dom i små bitar som hon sedan har velat äta, mamma har sagt ifrån...
Hon har försökt mata mamma med tidningar, mamma har sagt ifrån...

Har aldrig sagt orden: - Aj aj
                               - Nej nej
Så mycket som jag har gjort idag och man möts av go knopp med ett leende på läpparna och bus i ögonen =)



Har även varit upp till mamma/mormor en sväng då hon var ledig från jobbet idag, Nova var ju tvungen att visa upp att hon kan krypa och sätta sig upp själv..eller så var det jag som ville visa mamma/mormor det =P

Hann med en kort promenad innan Nova´s bad, synd bara att det ska regna på kvällarna!

Och efter att Nova hade blivit nattad har jag passat på att fixa lite julklappar på nätet, känns skönt att kunna bocka av lite på inköpslistan =)

Och nu har jag avnjutit det senaste avsnitten av The Walking Dead så nu lär jag ju drömma om zombies inatt.
Slå liksom aldrig fel! Ser jag en film, serie med zombies så drömmer jag, drömmer aldrig annars. Men komiskt nog är det aldrig mardrömmar?!
Men jag älskar ju zombie rullar så jag kan ju liksom inte låta bli.



Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på här hemma, kanske lite mer bakning =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar