måndag 26 november 2012

Nya naglar!

Idag har jag fått haft lite egen tid, vilket var riktigt skönt då Nova verkar vilja kliva upp före klockan sex varje  morgon!

Var iväg te stan och fixade naglarna!
Kom inte lite för tidigt så jag passade på att gå på stan..och jag har nog inte gått på stan dom sedan jag gick i gymnasiet vilket tyvärr är länge sedan nu..

Visste knappt vart jag var och vart butikerna ligger...
Hittade H&M alla fall och gick in och kika då jag hade lite rabatter att nyttja där. 
Blev att jag köpte en tröja åt bror min som han får i julklapp.

Och nu då till naglarna...när jag funderade på vilken färg jag skulle köra på denna gång så hoppade det in en färg i mitt huvud och ville liksom inte försvinna..orange..ja så orange vart de! Man måste ju liksom prova.



Och ja må säga att det ser "skrikigare" ut på bild..
Själv så tycker jag att man knappt ser att det är orange om man tittar på hela handen..
Kommer nog inte köra på orange igen men det är kul att testa lite olika färger =)

När jag kom så brukar jag alltid gå på tjejen som gör naglarna´s hemsida för boka en ny tid i lugn och ro..men pyttsan på mig du! 
Snacka om att vara fullbokad tills nästa år!!!
Vet inte hur jag ska göra! Gick alldeles för långt mellan gångerna nu och naglarna vart på tok för långa!! Så jag kan inte vänta hur länge som helst får hoppas att hon får in några avbokningar...

Men jag rekommenderar verkligen den här tjejen!
Jag vet inte så mycket om det här med konstgjorda naglar och dess hållbarhet men jag kan verkligen inte klaga!
Gjorde ju min förlängning inför Novas dop som var i Juli och inte en enda tipp har gått av! 
Och jag som inte har någon diskmaskin och får diska ett antal gånger om dagen var helt hundra på att någon tipp skulle trilla av men nej då!
Dom hänger med fortfarande!

Så funderar du på att göra en nagelförlängning så kan jag verkligen tipsa den här tjejen hon har även blogg där hon lägger ut mycket bilder på alla fantastiska naglar hon gör! 

Förlängningen med vita tippar

Återbesök 1 med ljuslila tippar

Återbesök 2 med ljusrosa tippar

Återbesök 3 med mörklila tippar
Återbesök 4 med oranga tippar
Vilken gillar ni bäst/sämst?

1 kommentar:

  1. jag tycker dom ljuslila var finast men dom är ju alla fina =)

    SvaraRadera