onsdag 28 november 2012

Onsdag!

Idag vart det Drakborgen med Therese och Linus =)

Vi hade alla roligt och skönt var det eftersom det inte var så mycket folk.

Hämtade även ut dockvagnen/lära gå vagn jag hade beställt till Nova som hon skulle få i julklapp av sin farmor och farfar men eftersom damen utvecklas i rask takt så får hon den redan nu.
Så när vi kom hem var det bara för mamma att sätta sig att skruva ihop den..dock fick Fredrik göra lite förbättringar när han kom då jag hade satt dit hjulen lite fel...

Men sen var Nova igång! Jäklar vad don traska på den! Hon var helt överlycklig, tills hon gick emot något och det tog stopp, då jäklar vart man arg!

Nova har ju som sagt klivit upp väldigt tidigt den senaste tiden...och det har varit lite jobbigt för min del.
Så idag köpte jag Nestles god natt välling för att se om det kan bero på att hon inte står sig så länge med den "vanliga" vällingen.
Så jag får se hur länge hon sover imorrn och dom närmaste dagarna, längre förhoppningsvis =)

Bilden är tagen från Google

imorgon tänkte jag sätta igång och börja baka inför Jul!
Och julstämningen kommer att infinna sig då jag redan har gjort jul här hemma (men inga stjärnor eller adventsstakar får tändas innan helgen,det håller jag stenhårt på!) och så ska jag lyssna på julmusik, dock kan jag inte baka nå "julkakor" än då diverse saker fattas men annat gott får det bli =)

Hoppas alla har haft en bra "lill-lördag" eller som Fylking sa.."lilla-pattar-klappar-dagen"...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar