söndag 30 december 2012

Söndag

Idag har jag varit iväg till Kovland för att lämna julklappen till min guddotter, världens sötaste Hailie =)

Är så super imponerad över denna lilla dam som har dysmeli och saknar sin högra hand. Hon har utvecklats så otroligt fort och är så otroligt duktig på att ta sig omkring och sätta sig upp (hon blir 8 månader i januari). 
Jag tycker att det är så roligt att se hur hon använder sin "stump" när hon bökar omkring =)

Fick även se hennes protes, och vilken protes! 
Jag har ju aldrig sett en protes på nära håll förut och vilket arbete dom lägger ner! Alla små veck,knogar även naglarna ser ju så verkligt ut!

Och jag vet att den lilla damen kommer att fortsätta att imponera på sin gudmor i många många år framöver =)



När jag kom hem så vart jag,Fredrik och Nova bjuden på middag hos mamma där även min moster och kusin var och hälsade på, alltid roligt att träffa moster och snacka lite skit.

Och imorgon är det ju som sagt nyår och den kommer vi fira hos våra grannar Therese och Patrik plus barn.
Blir ju inge långfirande precis då vi har Nova som ska sova och dom har Linus som också ska i säng.
Men roligt att ska det bli alla fall =)

Själv så blir det snart att hoppa i säng, så man orkar med morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar