torsdag 17 januari 2013

Brrrrrr!

Shit va de e kallt!!
Gruvade mig som tusan då jag skulle gå ut och sätta i motorvärmarkabeln!

Även att det är kallare nu än då jag tog kortet för typ 20 minuter sedan!

Usch och fy för vintern just nu!


Imorgon blir det ett besök på labb på sjukhuset för mig du jag ska göra ett nytt glukostest då jag fick gravdiabetes i slutet av min graviditet.
Och jag ser verkligen inte framemot att dricka den där jäkla sörjan plus att tiden går så otroligt långsamt då man ska sitta där i minst 2 timmar..

Så ikväll får jag ställa väckarklockan, något man inte gör ofta nu för tiden.
För jag slår vad om att bara för att jag ska upp tidigt och har en tid att passa så kommer Nova sova längre..brukar alltid vara så.

Så nu blir det natten för mig, ska bli skönt att få krypa ner under täcket nu när det är så kallt ute =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar