tisdag 5 februari 2013

1 -års kontroll

Vart en bra natt igen!
Nova vaknade vid fem,så hon fick välling i spjälsängen och sedan somnade hon om. Jag vaknade vid halv åtta och fick väcka damen strax innan åtta då vi hade tid på BVC klockan nio.
Var ju dags för 1-års kontrollen!
Fredrik är hemma idag så han kunde följa med.

Vikt: 10080 gram
Längd: 75,5 cm
Huvudomfång: 45,5 cm

Hon följer normal kurvan som läkarn sa men har stuckit iväg lite på längden.
Vart väldigt tacksam över att dom var två denna gång så hon kunde få båda vaccinationsprutorna samtidigt och det vart knappt nå grin denna gång! Skönt för mamma hjärtat det!

Vart även en sväng på Ica för att hämta ut en matta jag beställde från jotex.


Kom även på mig när jag kom hem att jag har glömt att ena min bror fyller år idag...skäms på mig... Så nu får ja vara så tråkig att ge han pengar i present..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar