torsdag 7 februari 2013

Torsdag förmiddag!

Ja igår var det inte mycket bloggande, skulle precis till att börja skriva igår vid nio tiden då Nova vaknade och var jätte ledsen! Fick ha henne i famnen i en halvtimma innan hon lugnade ner sig och jag kunde lägga ner henne igen och då var det ingen mening för mig att fortsätta vara vaken så jag somnade på stört jag också.

Var iväg till jobbcoachen igår och prata lite, hon hade även skickat ut min CV till det företag hon trodde skulle passa mig. Ska tillbaka nästa vecka igen och tills dess ska jag hitta en annons på platsbanken på ett jobb jag skulle vilja söka till och då ska vi skriva ett personligt brev med annonsen som bas. Jag kommer inte söka det jobb jag hittar då jag ska kolla över hela Sverige, är liksom en övning bara.

Var även på Nordea igår och plockade ut över 700 spänn som jag fått från Telia då jag har betalat för mycket under en lång tid, slapp även mobilräkningen för denna månad! Nice! =)

Idag blir det att bara vara hemma och ta det lugnt, småstäda och fixa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar