fredag 15 februari 2013

Åh, så snygga!

God förmiddag!


Lite vikt snack..

Har satt upp tre mål för mig själv, 5 kg i taget = 15 kg ska bort då är jag nere på min trivselvikt.

Och för att hjälpa mig själv lite på vägen så ska jag ju få unna mig något vid varje mål jag uppnår och nu skackar jag inte om att få vräka i mig en massa godis eller liknande utan saker eller upplevelser. 

Så nu har jag kikat ut vad jag ska unna mig vid mitt första delmål..
 Dom är ju så jävla snygga!! precis den stil jag gillar!
Är mest sugen på dom till höger, så de är inte bara att gå ner i vikt utan att spara lite pengar också ;)
Oj oj, kommer drömma om dessa skor nu!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bär det av till Ica för handla lite blöjor,grönsaker och gotta till sambon...har hellre skorna än en kväll med godis =)

A moment on the lips a lifetime on the hips....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar