söndag 17 februari 2013

Söndag!

Har precis proppat i mig lunch och oj vad smaskens det var!
Omelett som jag fyllde med en massa gotta och vek ihop =)



Igår hade vi främmande av grannarna på kullen =)
Vart att käka pizza (jag åt kebabsallad,duktig ja =P ) och det tyckte barnen vart kanon =)
Fick äevn jätte fina tulpaner av våra goa grannar, vart jag skita glad över då jag har velat köpt tulpaner länge men har liksom glömt bort det jämnt!


Igår var det ju helt underbart väder ute! Var hur skönt som helst att ta en barnvagnspromenad, man blir så jäkla pigg! Är ju hyffsat fint väder idag också så sedan när Nova har vaknat och käkat mellis blir det att stoppa ner henne i vagnen igen och ut på en promenad! Hon ser alltid lika snopen ut då jag börjar klä på henne igen, hon tror väl att jag har blivit knäpp..hon har ju redan sovit liksom =)
Fredrik följer nog inte med på promenad då han var på fest igår..så idag gör ju inte allt för många knop..men ja tror han kan ge upp att gå på hemmafester då han bara somnar, han börjar bli för gammal för det där...

Men nu ska jag gå och städa upp röran i köket sedan gårdagen, vart så slapp efter att Nova gick och la sig går och jag vart ensam så jag bara satte i soffan och njöt av tystnaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar