fredag 1 februari 2013

Lite shopping och Februari naglar!

Drog iväg till Birsta tills dom öppnande idag,hade två presentkort, det ena som var Novas som hon fick då hon fyllde år gick till att köpa två stycken till pyjamaser, två par strumpor och en fin enkel tröja som dom reade ut (hittade den tyvärr inte på Lindex hemsida och har inte haft orken att fota den)

Bilden är tagen från Lindex hemsida.

Vart nästan "gratis" fick lägga dit hela 16 kronor =P

Till mig själv så var det dags att köpa en ny mascara och det blev den gamla vanliga som jag alltid köper om jag inte får nå fnatt och prövar någon ny i mellan åt, men annars är det den samma varje gång! Hade sådan tur också att dom hade den till lägre pris, 132 kronor!
Bilden är tagen från Kicks hemsida
Var även dags att köpe en ny "flytande" eyeliner, har kört samma i flera herrans år nu och det är Nivea´s.
Bilden är tagen från Google
Har älskat denna då den har den perfekta penseln, lång och smal och jätte lätt att hantera och inte så dyr heller.
Men Nivea Make up finns inte på så många ställen men Åhlens har alltid haft men inte nu längre...jag gick fram och tillbaka och leta och leta vart då less och började kolla efter en annan då..kollade alla varumärken dom hade men ingen hade den penseln jag ville ha, Viva La Diva hade en som jag tyckte var ok så jag tog den och gick till kassan, frågade då den snälla damen som jobbade där om dom hade slutat men Nivea och ja..Nivea hade dragit tillbaka sin Make Up i hela Sverige(!!!) berättade då om hur jag ville ha min pensel men då tipsade hon mig om Isadora Fine Liner Eye Stylo så jag köpte med mig den hem så imorgon får jag se vad jag tycker om den..
Bilden är tagen från Kicks hemsida
 
 
 Helt okej pris också, 99 kronor

Vart även bjuden på lunch av min snälla moster inne i stan, lyxade till det med en räkmacka =) Var skönt att få surra lite skit och äta gott!

Sedan var det ju dags för månadens besök för att fixa naglarna =)
Visste inte alls vad jag ville göra denna gång..men medan jag satt och vänta på min tur så kände jag att jag ville köra på lite neutralt denna gång, så det vart nude med silver glitter, vart supernöjd! =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar