söndag 27 oktober 2013

söndagslista

Senaste
Låt du hörde: Nån låt på radion.
Film du såg: Hansel och Gretel - Witch hunters
Mat du åt: stek med sås och potatis.
Kram: Nova
Puss: Fredrik
Känslan: Glädje
Resa: upp till västra om de räknas?
Glädje: alldeles nyss när jag och Fredrik skojade på.
Dröm: hmmm..var nå jätte konstigt osammanhängande. .
Person du träffade: mina svärföräldrar
Personen du pratade i telefon med: fredrik
Personen du fick sms av: min jobbcoach
Gången du åt 7-eleven korv: Var så länge sedan att jag kommer inte ihåg!
Gången du var utomhus: idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag 
Saken du köpte: En ring

Allmänt 
Ska bli skoj: att jobba till veckan och få fixa naglarna. 
Ska inte bli skoj att: bli arbetslös på fredag
Sparar till: inget speciellt
Pålägg som gäller: ost och skinka
Önskar att jag var bättre på: att bli mer påhittig!
Dagens dryck: Mjölk
Vad saknar du: ett fast jobb
Tre band/artister: Johnny Cash,metallica,stiftelsen
Vad har du gjort idag: varit på dop och hälsat på svärföräldrarna. 
Brukar du svära mycket: Tyvärr, ja!
Hur tidigt stiger du upp: mellan fem och sju
På helgerna: tyvärr samma som föregående fråga.
Vad ska du göra ikväll: ska snart sova
Hur många timmar sover du per natt: 6-8
Vem är snyggast i världen: måste väl säga min sambo där =P
Vad är det för veckodag: Söndag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: mycket!
Favoritplagg i garderoben just nu: mina nya leggings
Byter gärna garderob med: vet ej.
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok:  sista boken i 50 shades trilogin
Mig själv med tre ord (just nu): trött,mätt,glad
Jag tränar: promenader ;)
Jag ville bli när jag var liten: hockey spelare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar