söndag 27 oktober 2013

Ställa tillbaka klockan 1 timma!

Godmorgon!

Ni har väl kommit ihåg att ställa tillbaka klockan 1 timme?
Så idag klev jag och Nova upp kvart i fem.
Är något trött kan man ju säga.

Igår på Birsta vart det två par leggings och två par tröjor åt mig själv.

 Httade tyvärr ingen bild på tröja nr 2 men det är en likadan fast med ormskinnstryck istället.

Och för typ första gången köpte jag inget till Nova!
Men jag har faktiskt beställt kläder till Nova, så lottlös blir hon inte.

Idag blir det dop i Fränsta!
Så hela familjen ska verkligen klä upp sig från topp till tå idag.

Jag får nog passa på att sova i bilen som Nova på vägen upp för att ladda batterierna lite.

Måste även ta och beställa hem lite badkläder till mig och Nova så vi kan åka på badhuset med grannarna på kullen.

Upptäckte igår att man skulle inte bada i klorvatten då man har tatuerat sig så tur att jag inte hade några badkläder och for iväg, hade kanske blivit tokigt då!

Undra hur länge man ska vänta igentligen?
Får ta och kolla upp det!

Ha en trevlig söndag, det ska jag ha alla fall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar