onsdag 15 januari 2014

Nybesiktad!

Nu är bilen nybesiktad!
Fick en 2:a på den, och det är ett fel som har varit lääänge!
Egr ventilen som har jäklats men nu så är den äntligen bytt!

Lämnar alltid min bil på verkstaden här hemma på byn och fördelarna är ju att jag kan gå hem efter jag har lämnat den där, dom släcker 2:orna (så då slipper jag fara till stan för att ombesikta) och dom gör alltid ett kanon jobb!
En utav dom anställda har jag kännt i elva år och var min bästa kompis i vääldigt länge.
Men som det kan bli då det är en kille och tjej som är kompisar så kan det krypa fram känslor.. och dom var inte besvarade på det sättet från mig och då blir det hela väldigt knepigt och stelt.
Men som tur är så vi vänner än idag och han är och förblir den snällaste människa jag någonsin träffat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar