lördag 5 juli 2014

Lördag!

Ja men hallå!

Ännu en arbetsvecka har passerat med en jäkla fart! Även så Freddes sista semestervecka och Novas lediga veckor.
Så på måndag vankas det jobb för mig och Fredde och dagis för Nova.

Idag har vi varit och grattat Novas kusin Michelle som fyllde 21 år.
När jag var 21 år hade jag och Fredde varit tillsammans i ett år och jag hade börjat jobba på tippen. Känns som en evighet sedan!

Vi vart bjudna på lunch och fika och allt var jätte smaskens =)
Men det hände en väldigt stor händelse där hemma hos faster och kusin för Nova och oss.
Hon kissade på toan!!! Nova har stenvägrat att kissa på toaletten, har bara varit potta som gäller eller att dra på en blöja så hon får kissa i den och sedan ta av den på en gång.
Detta underlättar väldigt mycket då hon är torr hela dagarna (oftast nätterna också) att hon kan gå på stor toa.
Så när vi kom hem förut och hon har varit kissnödig har hon bara gått på stora toan. Jag är så där äckligt stolt just nu =)

Var igentligen tänkt att vi skulle gå på hamnyran efter att vi hade grattat Michelle men klockan stack iväg så mycket så vi struntade i det men vi har planerat in en utflykt till imorgon istället =)

Och äntligen är sommaren här på riktigt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar