torsdag 3 juli 2014

Nagellack i sommarens färger!

Eftersom Kicks har 15% rabatt för alla medlemmar på nätet tog jag och beställde lite smått och gott.

Bland annat nya nagellack.
Har alltid kört på Depend's lack förut men nu kände jag för att testa något nytt så det fick bli essie denna gång.

Jag valde två lack från deras sommar line.
Den blåa heter strut your stuff och den gröna heter ruffles and feathers.

Köpte även ett top lack från essie.

testade den blåa igår och jäklar vad jag älskade penseln!
Två drag och nageln var täckt!
Jätte bred och bra pensel!
Färgen var jätte fin och torkade super fort.
Hade dock kunnat lagt på två lager ( vilket var rekommenderat) men det upptäckte jag inte förens idag i lite bättre ljus.

129 kronor kostar dom på Kicks (just nu har dom erbjudande så dom kostar 109 kronor) kan kanske kännas dyrt men det var stora flaskor! Så dom räcker länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar