tisdag 30 september 2014

Tattoo!

Idag var det dags!
Och tatueringen är på plats =)

Polaren Vickis hängde med som sällskap (slutade med att hon också bokade en tid) och det tackar jag för =)

När jag gjorde min förra tatuering tyckte jag skuggningen var värst och att konturerna knappt kändes.
Så var det inte nu!

Helvete vad konturerna gjorde ont på vissa ställen.
Fick försöka slappna av och andas igenom det så gott jag kunde.
Vart lite svordomar som kom ut men annars så gick det bra.
Skuggningen kände jag inte av alls.

Eftersom jag låg ner hela tiden  så kunde jag inte se nåt av tatueringen under tiden.
Vickis knäppte dock ett kort då den ena rosen var klar och den var jag supernöjd över.
Och vad nöjd jag vart!!
Super duper nöjd!

Slänger upp några bilder jag la ut på Instagram.
Tagna med mobilen själv så det är inte världens bästa bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar