måndag 29 september 2014

Tisdag!

Ja det var en lååång dag igår.
Nova bryr sig inte alls om att man kan sova lite längre då man är ledig så vi klev upp halv fem.

Så vi hann med att Cykla på den superfina cykeln jag fick i födelsedagspresent av Fredde.
Sen vart det bus i sandlådan, jag passade även på att rensa bort lite leksaker i för vintern.
Sen vart det att åka rutschkana.
Vi har ritat, målat och lekt med lera.
Städat Novas rum.

Jag har gjort ett storkok med köttfärssås.
Diskat och plockat. Jisses, undra hur mycket man plockar på en vecka?

Sen så vart det tvättdags.
Så jag har 2 stora tvättkorgar nu med rentvätt som ska sorteras upp..

Men idag ska Nova på dagis och jag ska iväg till sunddvalls Tattoo Studio.
Hade tur att Vickis ville följa med =)
Är faktiskt riktigt nervös nu.
Inte för att det ska göra ont för smärta klarar jag av bra utan att jag fortfarande har svårt att bestämma mig över motivet och jag kan inte alls ens föreställa mig hur resultatet kommer att bli.

Jaja, ni får se resultatet senare ikväll om jag lyckas ta en bra bild..

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar