torsdag 6 november 2014

Fyllt på badrumsskåpet igen!

La en beställning hos kicks i början på veckan och paketet kom igår, så det gick verkligen fort!


Rengöringskräm för morgon.
Mascara.
Ansiktsvatten för kvällen.
Eye make-up remover.

Och eftersom jag köpte två produkter från Clarins fick jag en gåva på köpet.


Gåvorna från Clarins är helt kanon! Läppglansen älskar jag men jag tycker den är alldeles för dyr att köpa men den följer med rätt så ofta i gåvo paketet som tur är =) 
Följde även med en body lotion, rengöringskräm och en dagkräm. Rengöringskrämen är helt underbar! Har mina funderingar på att byta till den så den luktar helt sagolikt och man blir så himla len och mjuk i ansiktet.
Men jag tror faktiskt att mamma ska få dom =)
Börjar bli lite överfullt i min "skönhetslåda" nu =)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar