torsdag 6 november 2014

Går inge bra..

...för mig att få upp nå inlägg på kvällarna. Har fotat massor men jag hinner tyvärr somna innan jag sätter mig vid datorn.
Jag tuppar av redan vid halv åtta. Ska verkligen bli skönt med en hotellnatt i helgen.

Nu börjar det dra ihop sig för att bege sig för dagislämning och jobb. Har en jäkla massa kartonger som jag ska försöka få med mig som ska slängas.
Gjorde en rensning och städning av köket igår.

Hade även fått hem ett paket från kicks igår och fick en massa extra grejer. tror jag ska ge bort det mesta till mamma som en extra julklapp. Hon är nämligen jätte dålig på att köpa skönhetsprodukter åt sig själv så då brukar jag ge henne en hel del som jag får över eller inte använder. Bättre det än att slänga.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar