onsdag 5 november 2014

Godmorgon lilla pattar klappar dagen!

Idag är det onsdag så det är snart helg =)
Inatt fick jag sova utan ett enda avbrott och Nova sover fortfarande, tummen upp för det =)

Igår när jag hämtade Nova på dagis så hade hon precis innan jag kom ramlat av en soffa så hon var ganska så ledsen =(
Så lilla damen kommer att ha en bula i pannan idag.

Igår kväll fick jag ett spontan ryck så nu har jag klätt om kökssoffan.
Hade jag vetat att det skulle bli så svettigt hade jag låtit bli =P
Men nu är det gjort alla fall och för att vara första gången  och att jag gjorde det helt själv så är jag nöjd. Det kunde ju liksom inte bli värre än vad det var innan.
Bild på det kommer ikväll =)

dammtorkade även Novas rum och vattnade hennes blommor igår så nu är det fint där =)

Att det har kommit snö har nog ingen missat? Men eftersom jag jobbar på ett "berg" så var det ju bra mycket mera snö där. Och va ljust och mysigt det blir med lite vitt på backen och snötyngda trädgrenar.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar