måndag 19 januari 2015

Helgen!

Ja vad hände i helgen då?

I lördags kom svärföräldrarna förbi då vi hade bjudit in dom på middag.
Jag är ju en som hatar att bjuda på mat då jag blir så osäker på mig själv.
Och Freddes mamma är ju en mästare i köket så jag var ju något nervös kan jag ju säga.

Vi bjöd alla fall på Kyckling i ädelost vilket måste ha varit väldigt gott då jag aldrig trodde att svärmora skulle sluta äta.

Till dessert vart det panacotta på vitchocklad med passionsfrukt.


Eftersom Nova fyller år på fredag så passade svärföräldrarna på att gratta Nova i lördags och hon fick jättefina kläder, så tack så mycket för dom =)

I går gjorde vi inte mycket förutom att vi var ut en sväng och åkte en massa madrass och skoter. Nova provade även att åka madrass själv. Men Fredde fick stå och ta emot om nåt skulle gå galet men hon klarade det galant =)

Sen på kvällen gick vi upp till mormor och morfar en sväng där Nova försvann upp på övervåningen med moffa och tittade på Pocahontas. 
Jag tittade också på nästan hela filmen. Kom till och med en tår på slutet.
Man är ju såååå blödig!


Ja det var den helgen de. Konstigt nog tycker jag att veckorna gåt mycket fortare nu när jag är hemma och är arbetslös.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar