fredag 16 januari 2015

Whats in my bag?

Ja vad har man igentligen i väskan?

Ja detta är min vardagsväska.


Ja så här ser min väska ut, och ja. Den är fake. Min mamma köpte den till mig då hon var utomlands. Men det är inget jag bryr mig om.
Men det är perfekt i storleken. Man får plats med mycket.

Nu till innehållet..


Min plånbok, ganska så självklart. Köpte den förra året till jul. Tror det var på fyndiqs hemsida. men börjar bli sugen på en ny. Får plats med mycket kort i den och mobilen vilket alltid är ett plus.



Min kalender. Är ett måste då jag är en planerings människa och sen nu när jag jobbade så mycket så skrev jag upp hur många timmar jag jobbade.
Och självklart är det Nova både på fram och baksida =)


Mina hörlurar. Supersköna och snygga! Använder dom mest när jag pratar i telefon faktiskt.


En liten sminkväska med lite allt möjligt i.

och sen så varierar innehållet ganska mycket.
Är jag och Nova iväg nånstans har jag med mig tvättlappar och extra kläder åt henne. 
Tamponger brukar jag också oftast ha i väskan men eftersom jag visade vad jag hade i väskan just nu så fanns det inga.

Jaja, det var vad jag hade i väskan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar