måndag 5 januari 2015

Måndag!

Men halloj!

Något otroligt har hänt här hemma.
Nova har börjat sova ut på mornarna!!??!!

Från att kliva upp allt mellan klockan tre och sex på morgonen så har vi nu under ledigheten inte klivit upp före klockan åtta en enda dag och som längst har vi sovit till halv elva.
Det gäller att passa på så länge det varar =)

Idag är Fredde på jobbet så jag och Nova har chillat lite och jag tog en efterlängtad dusch.
Sen så ringde Vickis och undrade om jag ville hänga med och titta på ett hus i närheten så Nova fick vara hos mormor och morfar en sväng.
Sen så fikade vi och surrade lite skit =)

Nu väntar jag bara på att Fredde ska komma hem så jag och mamma kan dra in till Birsta en sväng. Nova får stanna hemma med Fredde.
Jag kommer behöva all koncentration i världen på Birsta.
Och ärligt brukar jag kunna bli på ganska så dåligt humör när jag är där så då är det bara bra att Nova stannar hemma.

Det vore annat om vi bara skulle strosa omkring utan en massa måsten som ska köpas/hittas då är mitt humör bättre.

Tänkte även att jag skulle börja städa undan julen men jag har en som inte riktigt gillar den idèn här hemma..Nova tycker att Julen ska vara kvar..så jag får nog städa undan det då hon har gått och lagt sig för kvällen.

Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar