söndag 4 januari 2015

Nyårs lista!

Gör som dom flesta andra bloggare och fyller i en lista om 2014.

Beskriv året med tre ord.

Jobb, familj, hjärnspöken.

Bästa köpet?

Oj..öhhh...allt?? nä men jag har ett bästa köp men det får ni se till veckan =)

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Imagine Dragons - Demons

Vem har du umgåtts med mest?

Om jag räknar bort familjen så blir det ju tragiskt nog mina arbetskollegor då jag har jobbat mycket det här året men om jag räknar bort dom också blir det Therese =)

Har du blivit bättre på något?

Japp, att köra hjullastare. det har varit min "svaga" punkt i arbetslivet.

Vad var extra dåligt med året?

Alla hjärnspöken.

Vad var extra bra?

Familjen =)

Lärde du känna några nya människor?

oj..vet inte?? ingen som jag kan komma på just nu. Va tråkig jag är?? Eller så känner jag alla toppen människor redan =P

Gjorde du något 2014 som du aldrig har gjort förut?

Ja..men det är hemligt än så länge...

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja...massor! Har fått jätte mycket beröm och feedback på mitt jobb.
Nova gör mig glad med alla sina olika upptåg. Och så är det en till grej..men återigen får ni veta det senare..

Vad var din största framgång på jobbet 2014?

Att jag slutade mesa när det kommer till hjullastar körningen. Har ju liksom kort sedan många år med undvikit det då jag har varit för osäker men nu är jag ju kung på de! =P

Största framgången på det privata planet?

Oj, det vet jag inte alls vad jag ska svara på..

Vem saknade du?

Min faster <3 

Har du haft ett förhållande under 2014?

Japp! =)

Vart reste du under 2014?

Har inte varit utomlands så det får bli ett tråkigt svar, Jag var till jämtland (stugan) och Stockholm.

Vad var din största tabbe 2014?

hmmm...kan inte komma på något. Men om det är något jag önskar att jag inte slösat tid på är mina hjärnspöken.

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Monster Jam helt klart då det var en dröm att få se dom live! Tittade alltid på det på tv:n förr =) Och så en till sak men gissa vad? Hemligstämplat!

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Hitta på mera saker =)

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Bättre förhoppningsvis =)

Vad kommer du att sakna från 2014?

Mitt jobb.

Vad önskar du att du gjort mer?

Hittat på mera skoj.

Vad spenderade du mest pengar på?

Ja bilen. Med tanke på lån, diesel, skatt och reparationer. Men det är ju ett tråkigt svar så jag får säga heminredning, mest till Novas rum.

Och slutligen, dina planer för 2015?

Ja en sak är ju hemlig ett tag till. Men annars är det att skaffa ett jobb. Ta tag i vikten ...igen =( tatuera mig..again. Ha mera roligt med hela familjen och bara jag och Fredde.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar