söndag 29 mars 2015

Dött här igen!

Oj oj..motivationen med att blogga går verkligen upp och ner.
Ska försöka ta tag i det nu. Men nu framöver kommer jag inte blogga alls på helgerna då helgerna är "heliga". 
Helgen ska spenderas med att umgås med nära och kära och inte med att sitta framför en data skärm.

Har dock lite ideér om vad jag vill lägga till här i bloggen. Lite mera åsikter faktiskt. är en människa som oftast inte vill sticka ut hakan allt för mycket.
Men jag tänker inte bli som en viss Lady D. Läser hennes blogg till och från och vissa saker hon skriver om kan jag tycka är bra sen så är det vissa saker som ja..jag verkligen inte alls håller med om.

Jaja, nu ska jag invänta min kära man så jag kan få fortsätta med tvätten nån gång... Japp! Söndag = tvättdag, like always!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar