onsdag 11 mars 2015

Jävlar anamma!

Det är sjukt ändå hur jäkla dum man kan vara mot sin egen kropp! 2013 kämpade jag på och var inte långt ifrån min målvikt. Men sen vette ja fan vad som hände? Har gått upp 10 kg!!!!! sen dess! 

Nu måste jag ta tag i det här på riktigt och hålla det!
Jag måste få in motionen som en del av vardagen annars håller det inte!

Blir så himla besviken på mig själv..är ju liksom tillbaka där jag startade och nu är det bara att börja om igen.

Men nu gäller det att inte att gå ut för hårt och vilja se stora resultat på stört.
Nu får det ta den tid det tar helt enkelt och ändra livstilen.
Sen så tänker jag inte ge upp allt det goda här i livet för det funkar inte. Men man kanske inte behöver smaka på det goda allt för ofta!

Sen en annan grej är jag tänker nog fokusera mer på att mäta min kropp den här gången då jag kommer lägga upp träningen helt annorlunda. 
Jag kommer försöka att bygga muskler och eftersom muskler väger mer än fett så kommer vågen att "lura" mig.

Nä nu jävlar rent ut sagt!!!! Nu får det bli ett slut på detta!!! 
Och vare sig han vill eller inte så får gubben hänga med på detta också till stor del! 

MinResaRäknas! 

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar