onsdag 6 maj 2015

Invägning v.4

Som jag tidigare har skrivit har jag bävat för att ställa mig på vågen idag.
Vart lite för mycket fikabröd när vi var i stugan.
Annars har jag skött maten bra tycker jag.
Det var ju även den bästa träningsveckan ur den synpunkten att jag kom ut sex dagar av sju,vilket är mitt mål.

Men till vikten då.

Vågen visade -0,1kg.
hmmm...

Är faktiskt nöjd. Ett minus är ett minus fast det var ett väldigt litet minus denna gång.
Huvudsaken är att jag inte går upp.

Så jag fortsätter att kämpa.
Kommer ju hända att man kommer stå och stampa på ett ställe ibland ett tag innan man går ner igen så detta är jag beredd för.

Skulle ju mäta mig idag också, men hittar inte måttbandet.
Nova har lite förkärlek till det där måttbandet så hon har säkert lagt det på ett jättebra ställe enligt henne själv..så jag får se på vilket tokigt ställe jag hittar det på =)

Lite inspo...

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar