tisdag 5 maj 2015

Tisdagen!

Igår var vi ju som sagt på Drakborgen med Therese och barna.
Vi kom dit strax efter dom öppnat och sen var vi igång.
Det busades rejält kan jag säga. 
Jag vart alldeles dyngsur i svett...och trots att jag inte fick till det med tiden igår så jag inte kom ut och rörde på mig så känns det ganska okej ändå med tanke på passet jag hade hade på drakborgen.

Trodde att Nova skulle däcka i bilen på väg hem men hon höll sig vaken så vi stack in på affären och pantade burkar och handlade lite. 
Nova brukar vara ganska så speedad inne i affärer men inte idag, hon var nog rätt trött.

Väl hemma så sov hon kanske 15 minuter sen var hon pigg igen.

Idag är det onsdag så det blir dagis för Nova.
Och det är ett riktigt skit väder idag så det gäller att klä på sig idag när jag ska ut.

Är väldigt nervös över att ställa mig på vågen sen.
Känns som att jag inte har nått mitt mål på -0.5 kg.
Bara jag inte har gått upp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar