onsdag 29 juli 2015

Onsdag

Halloj allesammans!

Onsdag idag så halva veckan har nu gått.
Fick finfrämmande på jobbet då Nova kom och hängde med mig från två tiden tills det var dags att stänga. Hon kan verkligen charma karlarna.

Sen så är det ju så att jag är gräsänka fram tills på fredag då Fredde åkte iväg på låååångtur med lastbil.

Var längesedan nu det bara var jag och Nova på kvällskvisten och det har varit riktigt mysigt.
Synd bara att hon måste iväg på dagis imorgon. Hon har ju haft semster Fredde i 3 1/2 vecka nu. 
Är förbered på gråt imorgon eftersom Novas dagis slår ihop med ett annat dagis några veckor under sommaren så det är lite ovant för henne. Men jag vet ju att även om hon blir jätte ledsen just vid lämningen så går det över innan jag ens hunnit till bilen. Men man känner ju sig så jäkla hemsk när man lämnar sitt barn gråtandes. Men så är det ju för dom flesta föräldrar nån gång.

Det får vara allt för ikväll, ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar