fredag 28 augusti 2015

Fredag 28/8

Go kväll!

Igår var jag in till Birsta och lämnade in min nya mobil på lagning. Sjukt att en telefon för nästan 7000 kronor går sönder efter en vecka.
Funderar strakt på att lämna tillbaka den faktiskt. Men jag får se hur det blir.
Den skulle vara klar inom en vecka alla fall.

Efter att tacklat pensionärer för att komma först på telia gjorde jag en tur runt nere på Birsta city.
Fyndade bland annat en klocka som det var 70% rabatt på. Så jg fick batal ynka 180 kronor. Körde på guld, är ju inte riktigt likt mig men kul att testa något nytt ibland. Och jag är faktiskt nöjd trots att urtavlan är liten...



Köpte även lite nytt presentpapper inne på Lagerhaus.
En present till Fredde då vi snart firar 8 år tillsammans <3
Och ett nagelack..till....men det här har jag tänkt att beställa en tid =)




Idag har det inte hänt mycket då det har blåst så himla mycket.
Men ute har vi varit alla fall. Och sen så har vi dragit fram storsoffan så jag kunde dammsuga bakom den och gissa om jag hittade mycket prylar....

men men, imorgon lir det viken för lite kalas firande och hälsa på svärisarna i Ljungaverk =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar