onsdag 26 augusti 2015

Onsdag 26/8

Halloj!

Vaknar till ett tråkigt väder, det vill säga regn.
Veckan började ju bra med solsken och bad i sjön.
Är nu hemma och är arbetslös igen =/ Så himla tråkigt men efter att ha jobbat precis hela sommaren förutom en dag så känns det lite skönt.

Idag är det dagis för Nova i några timmar. Under den tiden täckte jag passa på att röja här hemma.
Ska bli lite planering för Novas rum då hon ska få en egen säng i helgen och börja sova i eget rum. Jag tror att det kommer gå jätte bra faktiskt.
Men måste fundera ut lite smarta lösningar på möbleringen och förvaring. 

Och så måste ju lilla Billy Boben få komma in en stund så att han får sträcka på sig lite.
är väldigtmån om denna lilla kanin ja. Är det bra väder får han vara ute hagen nästa hela dagen om jag är hemma och så får han självklart komma in också.
Är så lätt att dom kan bli elaka om dom får sitta i sin bur dag in och dag ut utan att någon pysslar med dom och inte visar något intresse över huvud taget.

Ska även ringa och boka tid för lilla Billy hos vetrinären då han snart är könsmogen och ska kastreras. Så han får tyvärr inte behålla sina små bollar.


Nä nu ska jag ta och tvätta facet och göra mig iordning för att lämna Nova på dagis. Idag får det bli långbyxor och ingen klänning för damen.

Ha en bra dag i regnet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar