måndag 10 augusti 2015

Senaste veckan!

Hej hopp bloggen!

Nu börjar vardagen att bli som vanligt igen.
Nova är tillbaka på "sitt" dagis efter hopslagningen nu över sommaren.
Fredde har börhatt jobba igen och jag då? Jo, jag jobbar så länge jag får =P

Förra veckan då?
 Jo då fyllde jag hela 28 år.
Jag fick en ny laptop av Fredde och Nova som jag just nu använder.
Måste dock be bror min fixa till den igen. Den är nämligen på engelska set är lite störigt just nu då den röd marekerar precis allt jag skriver, haha!

Av svärmor och svärfar fick jag pengar till en hylla jag gått och kikat på ett tag så jag tror att jag och Nova sticker iväg och köper den imorgon efter dagis och jobb =)

Av Freddes syster och hennes karl fick jag presentkort på Ikea efter mitt önskemål. Där får det bli en till byrå till badrummet.

Av Freddes systerdotter fick jag en jätte fin stor skål =)

Jag fick även besök av Vickis med sin lilla bebis som bara var en vecka! Mysigt att snusa på en sån liten =)

Ihelgen vart det en tur iväg på två loppisar. Tyvärr hittade jag inte så mycket fynd.
Men jag hittade lite tallrikar som jag ska göra om lite så det får bli ett DIY inlägg framöver, om jag lyckas det vill säga.

Billy kanin har det bra han också.
Han ligger i skrivande stund under min stol och sover. Han följer mig vart jag än går, kanske det beror på att det är jag som ger han mat och låter han komma in,vara i hagen och gå i sele.
Nova tycker det är hur roligt som helst att gå ut och gå med Billy i selen. Och han tycker det är lika roligt =)

Men nu ska jag ta och plocka undan lite.
Är gräsänka nu i några dagar så jag ska passa på att njuta lite =)

Plus att jag har två paket att plocka ut imorgon! Woohooo!

Ha de gött! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar