torsdag 7 januari 2016

Igår, osndag 6/1

Vi hade ju storslagna planer på att inviga den nya skotern och grilljärnet ute igår men med tanke på att temperaturen låg stadigt på minst -20 grader så gick dom planerna i stöpet,

Så vi spenderade dagen inomhus istället, förutom jag som fick gå ut till Billy flera gånger för att tina hans vattenflaska, huga stackars liten =/
Och eftersom freddes bil inte ville starta igår så fick jag gå ut och stoppa i motorvärmaren och borsta av min bil efter snöfallet som kom. det gjorde jag på kvällen och jag trodde jag skulle frysa ihjäl.

Eftersom ingen av oss var vidare sugen på att åka på affären och det är typ tomt i frysen fick jag experimentera ihop en middag men kyckling,äggnudlar och wook. Fredde tyckte det vart jätte gott medan jag tyckte det vart superstarkt..

ja det var den dagen de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar