torsdag 7 januari 2016

Torsdag 7/1

Halloj!

Vart inte inringd på någe jobb idag heller (bara för att jag ställde klockan,klev upp och gjorde mig iordning "ifall att") så idag har jag tagit tag i köket.
Städat bort nästan all jul. Men jag har tagit ner stjärnorna i fönstren och strykit och hängt upp nya gardiner, vart även andra gardiner till vardagsrummet.
Men ena köksfönstret ser väldigt ödsligt ut just nu efter att jag tog  bort två halvdöda julstjärnor och två heldöda hyacinter(stavning?) Så nya blommor dit måste inhandlas.

Ut har vi inte varit på hela dagen då det fortfarande är jättekallt ute 😨
Så vi var inne och la pärlplattor som Nova fick i julklapp och sen har vi tjaffsat lite som vanligt nu för tiden 😉
Hon var ju rolig imorse då det var dags för frukost, frågade vad hon ville ha..
-"spagetti och köttbullar"
Något snopen jag vart men någe köttbullar hade jag i te så jag fick tina köttfärssås som jag hade i frysen och så kokade jag spagetti...det gjorde jag halv åtta imorse 😂

Men nu ska jag gå ut i kylan och koppla i motorvärmaren och kolla till Billy en sista gång för ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar