torsdag 28 april 2016

Glossybox Mars!

Mars Glossybox såg ut så här:

 Emite Make Up - Artist Lashes Mascara
En vattenfast mascara som ger fantastik längd och volym till dina fransar.

Luxie Beauty - Rose gold Large Angled Face Brush
Underbart mjuk borste med vinklad form för t.ex contouring,rouge, highlighter eller bronzer.

Hot Makeup - Eyelash Curler

ACO - Face CC cream
ACO 6 in 1 CC cream är en multifunktionell dagkräm med färgkorrigerande pigment som förhöjer hudens naturliga lyster och jämnar ut hudtonen. SPF 15 skyddar mot solens skadliga strålar.

Pepsodent - White now Gold

Whitening tandkräm som omedelbart ger vitare tänder.

Mascaran har jag inte testat än.

Borsten använder nästan varje dag till highlighter och den funkar jättebra.

Ögonfransböjaren använder jag VARJE dag, helt underbar!
CC creamen har jag inte testat än men hört bra om den men det där om färgkorrigernade är ju mycket bagel för om jag kletar den på mina vita tapeter kommer den ju fortfarande att bli brun...

Tandkrämen har jag inte heller testat då jag fortfrande använder mig utav tandkrämen jag fick i förra glossyboxen. 

Den här boxen får 3 + av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar